کلامی از شهدا در باب ولایت فقیه

کلامی از شهدا در باب ولایت فقیه

«شهدا» در اندیشه بلند و تابناک بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی از جایگاه ویژه ای برخوردارند، تا جایی که حضرت امام خمینی (ره) آنان را شمع محفل بشریت توصیف کردند.شهدا در صحیفه شریف تاریخ دفاع مقدس هر یک برگ زرینی هستند، از این رو، خوانش گفته ها، اندیشه و نگرش شهدا و نیز انتقال آنها به نسل جدید می تواند چراغ راهی برای آیندگان باشد.

شهید محراب آیت الله اشرفی اصفهانی: یکی از چیزهایی که خدا از ما خواسته اطاعت از ولی فقیه است.

شهید محمد امیر آتشانی: برادران و خواهران امام عزیزمان را تنها نگذارید و همیشه پشتیبان ولایت فقیه باشید تا استمرار دهنده خط انبیاء باشید.

شهید علی آخوند رجب: پس ای امت حزب الله، قدر ولی فقیه را بدانید و دعا کنید که خداوند سبحان همیشه سایه ولی فقیه را بر سر این کشور و همه کشورهای مسلمان مستدام بدارد.
حکم او حکم امام زمان (عج) است. اگر از او تبعیت کنید امام زمان (عج) را تبعیت کرده اید و اگر خدای ناکرده اوامر او را درست انجام ندهید و یا با او مخالفت کنید، مخالفت با امام زمان (عج) کرده اید. پس ای امت اسلام قدر ولی فقیه را بدانید و همیشه پشتیبان او باشید تا اسلام شما و کشور ما و حیثیت شما حفظ گردد.

شهید جعفر آرامش: از شما برادران انتظار دارم که در هر حال و همیشه یار و یاور و همراه ولایت فقیه باشید.

شهید ابوالفضل آرمیده: تنها پیامی که به ملت قهرمان پرور و شهید پرور ایران دارم این است: پشتیبان ولایت فقیه باشید و اوامر رهبر انقلاب را مو به مو اجرا کنید.

شهید حسن آقااسماعیلی: در خط ولایت فقیه باشید.

شهید شعبانعلی آقابابایی مقدم: از ملت شهیدپرور می خواهم پشتیبان ولایت فقیه باشند و از رهبری پیامبرگونه شان نهایت استفاده را نموده تا اینکه ملت و اسلام عزیز همیشه از گزند تمام توطئه ها و وسوسه های شیطانی مصون بماند.

شهید همت آقایی: همیشه پشتیبان رهبر و جمهوری اسلامی و ولایت فقیه باشید و با جان و مال از آن دفاع کنید و در استوار ماندن آن بکوشید.

شهید منصور آل بخیت: پشتیبان ولایت فقیه باشید زیرا پشتیبانی از ولایت فقیه باعث مستقر شدن راه شهیدان می باشد.

شهید رحیم آنجغی: دست از ولایت فقیه برندارید تا اسلام عزیزمان آسیب نبیند.


شهید یعقوب آهوز: از امت حزب الله می خواهم که پشتیبان ولایت فقیه بوده و نگذارند که سنگرها خالی شود.

امام خمینی(ره):پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به این مملکت آسیبی نرسد. امام خمینی(ره):ملی گرایی اساس بدبختی مسلمین است. امام خامنه ای:امروز اولویت اصلی کشور مقابله با جنگ نرم است.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : بسیج دانشجویی شهید مفتح همدان
تاریخ : جمعه 19 دی 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










لوگوجنبش منتظرانت ظهور